Vážený zákazníku,

vítáme Vás v nákupním řádu internetového velkoobchodu. Najdete zde odpovědi na všechny otázky, týkající se nákupu u nás. Nákupní proces je velmi jednoduchý a pro Vás zcela bez rizika. Pro úplnost uvádíme zákonem vyžadované podmínky nákupu a práva na vrácení zboží.

Pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, můžete se obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám rádi budou nápomocni. Dotazy zasílejte na:

  • e-mailem: info@textil4hotels.cz
  • telefonicky na čísle +420 776 246 375
  • Pokud potřebujete poradit, neváhejte se zeptat přímo nás.

Dopravné a balné

Při kusových odběrech je účtováno dopravné a balné ve výši 95Kč + DPH a 1%z dobírkové částky při platbě dobírkou. Při objednávkách nad 2000 včetně DPH je DOPRAVA ZDARMA. Při vyšších objednávkách prošívaného programu přikrývek a polštářů se doprava kalkuluje individuálně, protože se jedná o lehké ale objemné předměty. Doprava vekoodběratelům je taky předmětem další domluvy, zvláště v případech, kdy je jim poskytnutá sleva.

Doručovací lhůta

Doprava zboží k zákazníkovi je zajišťována  expresní balíkovou službou a to zpravidla do 24 hodin od odeslkání informativního e-mailu o odslání zásilky.

Záruky velkoobchodu

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů.


Zjistíte-li po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Zboží je pak nutné do dalších 14 dnů odslat na naší korepsondenční adresu. Peníze vám budou  zaslány zpět během následujících 14 dnů a to včetně poštovného pokud bude vrácená zásilkakompletní a v původním stavu.
Podmínky pro vrácení peněz:

  • Pokud je evidentní, že zboží bylo již použito, či vypráno, můžeme částku vracených krátit a to až do výše 100%.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní od odstoupení od smlouvy.
  • Ve vrácené zásilce musí být minimálně dokument identifikující kupujícího (číslo objednávky). Pokud použijete naší fakturu, proces se urychlí.
  • Peníze Vám odešleme v kompletní výši zaplacené faktury nebo dobírky. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Záruky na zboží

Záruční podmínky

Internetový obchod Textil 4 Hotels poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Internetový obchod Textil 4 Hotels se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.)

Délka záruky

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.

Reklamace zboží

Důvody reklamace

Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.
V případech, kdy jste obdrželi:

  • zboží poškozené
  • zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.) – Pozor, pokud si objednáte více zboží s různou dodací lhůtou, je možné, že vám byla zásilka rozdělena.
  • došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně) můžete tyto zásilky reklamovat

O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@textil4hotels.cz nebo na telefonním čísle +420 776 246 375 a následně nám odešlete zásilku zpět s popisem vzniklé závady a číslem objednávky.

Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové, opravené nebo vám zašleme zpět vaše peníze.

Postup uplatnění reklamace

Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné nám toto zboží zaslat k reklamaci zpět.

Místo uplatnění reklamace

Kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu: Daniel Korpas Textil 4 Hotels Potoční 1091, Frýdek Místek 738 01 TEL: +420 776 246 375 EMAIL: info@textil4hotels.cz

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě  „Postup uplatnění reklamace reklamačního řádu“. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno spediční firmou PPL.

Reklamační řízení

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamace přepravních služeb

Postup reklamace přepravních služeb:
Zboží k vám může být doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

  • Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
  • Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Při balení ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.

V případě problému s dopravní službou pište na adresu info@textil4hotels.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v kterémkoliv našem obchodě.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození sepsat a zdokumenovat. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Doručovatel je povinen takový zápis sepsat V případech, kdy opravdu chybí část zásilky je pak nutné kontaktovat naše obchodní oddělení. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co jí zjistil, na telefonním čísle +420 776 246 375.

V případě sporu mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím může kupující (spotřebitel) využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující (spotřebitel) kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce.


Přejeme Vám příjemný a bezstarostný nákup