Vážený zákazníku,

vítáme Vás v nákupním řádu internetového velkoobchodu. Najdete zde odpovědi na všechny otázky, týkající se nákupu u nás. Nákupní proces je velmi jednoduchý a pro Vás zcela bez rizika. Pro úplnost uvádíme zákonem vyžadované podmínky nákupu a Vaše právo vrátit nám zboží do 14 dnů od jeho doručení bez udání důvodu.

Pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, můžete se obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám rádi budou nápomocni. Dotazy zasílejte na:

  • e-mailem: info@textil4hotels.cz
  • telefonicky na čísle +420 776 246 375
  • Pokud potřebujete poradit, neváhejte se zeptat přímo nás.

Dopravné a balné

Při kusových odběrech je účtováno dopravné a balné ve výši 85 Kč + DPH a 105 Kč + DPH s dobírkou. Při objednávkách nad 2000 včetně DPH je DOPRAVA ZDARMA. Při vyšších objednávkách prošívaného programu přikrývek a polštářů se doprava kalkuluje individuálně, protože se jedná o lehké ale objemné předměty.

Doručovací lhůta

Doprava zboží k zákazníkovi je zajišťována  expresní balíkovou službou PPL a to zúravidla do 24 hodin od odeslkání informativního e-mailu o odslání zásilky.

Záruky velkoobchodu

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14 dnů veškeré zboží ze sortimentu obchodu.

Touto mimořádně vysokou zárukou chráníme naše zákazníky, před koupí jiného zboží, než chtěli, případně pokud jim zakoupené zboží jednoduše nevyhovuje. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou) a to včetně poštovného.
Podmínky pro vrácení peněz:

  • Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury ana ní napsané číslo účtu kam máme poukázat peníze.
  • Peníze Vám odešlemev kompletní výši zaplacené faktury nebo dobírky. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Záruky na zboží

Záruční podmínky

Internetový obchod Textil 4 Hotels poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Internetový obchod Textil 4 Hotels se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.)

Délka záruky

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.

Reklamace zboží

Důvody reklamace

Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.
V případech, kdy jste obdrželi:

  • zboží poškozené
  • zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.) – Pozor, pokud si objednáte více zboží s různou dodací lhůtou, je možné, že vám byla zásilka rozdělena.
  • došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně) můžete tyto zásilky reklamovat

O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@textil4hotels.cz nebo na telefonním čísle +420 776 246 375 a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží.

Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové, opravené nebo vám zašleme zpět vaše peníze.

Postup uplatnění reklamace

Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné nám toto zboží zaslat k reklamaci zpět.

Místo uplatnění reklamace

Kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu: Daniel Korpas Textil 4 Hotels Potoční 1091, Frýdek Místek 738 01 TEL: +420 776 246 375 EMAIL: info@textil4hotels.cz

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě  „Postup uplatnění reklamace reklamačního řádu“. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno spediční firmou PPL.

Reklamační řízení

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamace přepravních služeb

Postup reklamace přepravních služeb:
Zboží k vám může být doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

  • Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
  • Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Při balení ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.

V případě problému s dopravní službou pište na adresu info@textil4hotels.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v kterémkoliv našem obchodě.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Doručovatel je povinen takový zápis sepsat. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle +420 776 246 375. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit kopii faktury.


Přejeme Vám příjemný a bezstarostný nákup